SALAM

Thursday, June 16, 2011

Respons dari IIUM Development

GREAT NEWS !! 16/6

by Sharif Ahmad on Thursday, June 16, 2011 at 6:01pm



1. Sebentar tadi menerima panggilan dari nombor yg tak dikenali, memperkenalkan dirinya sbgai shaffei bertanyakan bilangan students yg masih ada di at-tabari dan IM-2. Saya anggarkan saja sekitar satu saf utk musolla tabari dan 2 saf musolla IM-2. Suspicious dgn identiti pemanggil sy tny " ni IR Shaffie ke ? " ..


2. Tepat telahan saya dan beliau ialah Ir.Shaffei Mohamad, Director for Development Division IIUM Gombak & Kuantan. Katanya KSN merangkap Presiden IIUM Tan Sri Sidek Hassan ada menghubungi beliau untuk segera membaik pulih asrama tabari dan IM-2.


3. Penambahbaikan itu dibuat dengan bajet tambahan yang diterima(mungkin atas inisatif KSN) dan insyaAllah minggu depan kontraktor akan masuk ke asrama menjalankan kerja menaik taraf asrama. (dalam hati saya da menangis kegembiraan=').


4. Jadi bagi memudahkan kerja penyelenggaraan semua students yg masih berada di asrama akan di susun smula bilik anda bg memberi lebih ruang pada kontraktor menjalankan kerja mereka. Kerjasama sahabat-sahabat amat kita harapkan.


5. Untuk mengetahu apa perubahan yg bakal dilakukan, sama-sama kita nantikan bulan 9 nanti.

6. Sekian terima kasih.


All praise be to Allah,

SHARIF AHMAD,

Chairman,

SRC IIUMK 2010/2011

(013-2969024)

No comments:

Post a Comment